Ako ste barem jednom surađivali s nama, više se vjerojatno ne pitate zašto se ovako zovemo jer u našem slučaju – naziv puno govori. Ako niste, pročitajte u nastavku zašto biste trebali.

Lude ribe su agencija koja se bavi edukacijom, konzaltingom, komunikacijom, marketingom i PR-om. Volimo biti drugačiji i imamo stav. Volimo kreativnost i zabavu. Uvjereni smo da kontinuirani i osmišljeni rad daje rezultate. Zato ne biramo vrijeme kada i gdje ćemo to i ostvariti. Volimo stvarati dobre priče i kreirati marketinške, komunikacijske, PR i digitalne kampanje.

Ako niste sigurni kako vaše poslovne ciljeve ostvariti i prezentirati ideje putem Interneta ili društvenih mreža, pronaći nove kupce ili zainteresirati stare, oglašavati se na Facebooku, Googlu ili nekom drugom metodom, spojiti online i offline aktivnosti, kreirati, isplanirati i organizirati bilo koje događanje ili proširiti glas o sebi, mi ćemo vam pomoći da to ostvarite ili ćemo vas naučiti kako da to radite sami. U tu svrhu, predložit ćemo vam kreativna rješenja i savjetovati vas bilo da ste pojedinac, kompanija, institucija ili organizacija civilnog društva.

Radimo s malim i srednjim poduzećima (hrana, piće, usluge, FMCG), udrugama, turističkim organizacijama (HoReCa), bavimo se zdravstvenim turizmom i ICT sektorom, često prenosimo uživo konferencije i razna događanja na društvenim mrežama, a nije nam stran ni rad s medijima nastalim prije Interneta.

Volimo svoju slobodu u radnom vremenu i prostoru, kao i opušten tempo bez puno stresa (ako može). Komunikacije su naša strast i nije nam strano objavljivati na blogu, Facebooku ili tweetati iz rodilišta, dok sjedimo pod orahom u dvorištu, odmaramo u sjeni bora na plaži ili na balkonu HNK za trajanja trećeg čina Glembajevih. Zapravo, kada god dobijemo inspiraciju za tweet ili za dobar post.

Osim što se svakodnevno i sami educiramo i širimo znanja iz područja kojima se bavimo, značajan dio našeg posla predstavlja učenje drugih. Bilo da radimo individualne ili grupne treninge za pojedine klijente in-house ili kao konzultanti treniramo i predajemo na edukacijama koje su organizirali drugi, jako smo u tome predani i nećemo vas pustiti dok nismo sigurni da ste postigli napredak u razumijevanju materije i učenju o komunikaciji, PR-u i marketingu online

Klijentima kao agencija zamjenjujemo čitav odjel i  tada radimo sve zajedno – analize, strategije i planiranje, marketing, komunikaciju, PR i edukaciju. Prema potrebama, za poslove poput web developmenta, izradu aplikacija, profesionalnog fotografiranja ili zahtjevnih grafičkih poslova angažiramo partnerske agencije/freelancere ili radimo s klijentovim timom ako ga ima.

Sve što radimo za klijente, kroji se prema njihovim konkretnim potrebama i poslovnim ciljevima. Ne nudimo gotova, instant rješenja i ne obećavamo uspjeh preko noći, ali obećavamo rad i predanost.

 

Multimedija

happyana pivactbfiftfSve je gotovo, slikica za spomenarskradinmostarhrtebrd hrvatskaakhpivac tweetuppivachgkEU izbori Lude ribeEkipa za online izboreLude ribe selfieana hrtBartol Simunic HRThrvatska pomazeLegitimacijaAna i dr. med. dent. Sanja VuićMostar BIH EBRD BAS programMIB Pivac tweetupPrezentacija timaLude ribe - snimanje spotaHRT - priprema za specijalnu emisiju HorizontiTwitter wall za specijalnu emisijuThe Brown Forum 2010 - timPrezentacija BAS programaBartol u radnom okruženjuPush to the startup world in Croatiaana u pivcutvitomanijai4tfinvest4thefuturehrt edulude ribemajazdluderibezeljka i bartol1654967_1476200082593119_1678172874_o680575_4962573631560_1318956158_oEBRD BAS program - Mostar BIH

LUDE RIBE TIM

Ana Keglović Horvat

facebook

Vlasnica i osnivačica

Komunikacijska savjetnica, strateg za društvene mreže i web s više od 10 godina iskustva u online medijima, marketingu i PR-u.

Opširnije

Ana Keglović Horvat

Community manager

facebook

Želiš biti dio našeg tima? Zapošljavamo!

Sviđa ti se što i kako radimo? Ako te zanima posao u komunikacijama i marketingu, voliš online medije i posebno društvne mreže, želiš biti community manager i naučiti još puno izvan toga – javi nam se. Zapošljavamo!

Opširnije

Community manager

Maja Damjanović

facebook

Maja se brine da sve izgleda kako Ana zamisli i tehnički štima. Inače će joj Ana sve vratiti na doradu i tako dok ne shvati sljedeće: nije bitno da je savršeno, bitno je da je završeno! Ili jednostavno promijeni slova i font.

Opširnije

Maja Damjanović

RIBE U BROJEVIMA

32

Projekata ulovljeno i isporučeno

02

Ribe u timu

35

uspješno završene edukacije

KLIJENTI O NAMA

The U.S. Embassy implemented two successful social media projects with Lude riba from 2011-2012. In both projects, we ought to increase public awareness about the policy objectives of the U.S. Government by profiling certain speakers discussing topics such as rule of law, anti-corruption, open market practices, entrepreneurship, arts management, and sustainable architecture. These themes are not easy to amplify through social media, and yet both during Chicago Week (2011) and The Brown Forum (2011 and 2012), Lude ribe and Ana did just that. They were an ideal partner

S. Sita Sonty - U.S. Embassy Zagreb

"Zahvaljujući stručnoj pomoći i treninzima Ludih riba ponudili smo našoj publici interaktivno iskustvo i mogućnost sudjelovanja u programu putem Twitter walla u specijalnim emisijama poput EU izbora 2014. Velik iskorak napravili smo na humanitanom projektu Hrvatska pomaže, kada se zahvaljujući društvenim mrežama izvještavalo, ali i prikupljala i koordinirala pomoć za poplavljena područja. Točka na i bio je koncert organiziran u Zagrebu, Osijeku i Rijeci s Twitter wallom u televizijskom programu i na zagrebačkom Trgu bana Jelačića. Rezultat je bio doslovno boom na društvenim mrežama."

Igor Duić, novinar i voditelj web projekata na HRT

Lude ribe smo odabrali kao trenere za naše "Online marketing" edukacije za žene poduzetnice. Lude ribe su odradile odličan posao! Unatoč velikoj količini informacija i posla koji smo odrađivali na radionicama, one ni u jednom trenutku nisu postale monotone ni dosadne. Lude ribe su uspjele ostvariti naše osnovne ciljeve - pružiti uvid u važnost i moć novih kanala marketinga, ali i dati konkretne alate i metode kojima će male poduzetnice povećati vidljivost i uspješnost svojeg poslovanja. Lude ribe su svojom energijom uspjele stvoriti visoki stupanj angažmana cijele grupe, motivirati ih i potaknuti na promjene i na djelovanje. Pružajući i dodatnu podršku polaznicama nakon završetka 4-dnevne edukacije, svakako su nadmašili naša očekivanja.

Ružica Jajčević, voditeljica EBRD BAS Hrvatska

"Ana pruža usluge visoke razine, a njezin rad i rad tima može se opisati jednom riječi - izvrsnost! Očekivali smo sjajne rezultate, to je razlog zbog kojeg smo i angažirali Anu, ali rezultati su bili daleko iznad naših očekivanja! Dosljedno, temeljito, motivirajuće, sustavno i inspirativano, točno i pouzdano, sa zapanjujući stručnosti u domenu angažmana: društvene mreže, korištenje i izrada strategije ... I više od toga. Njezina sposobnost da se spoji sa skupinom i ostati prisutna i dostupna čak i nakon što je "njezin posao završen" je kvaliteta rijetko vidimo i danas. Odličan posa,o Ana! Svakako želimo još."

Nela Gudelj Ivanović, ravnateljica Akademije HRT-a

Stvaranje portala Radnica.org prepustile smo od početka do kraja u dobre ruke (peraje) Ludih riba koje su sjajno odradile kreiranje weba kao i povezivanje s društvenim mrežama, a i naučile su nas više o komunikaciji na društvenim mrežama pa Vam se ovim putem drage Ribe zahvaljujem! (ja dubokim, baršunastim aka Švec glasom: ako trebate pouzdane, točne, kreativne, porfesionalne, duhovite, radišne i poštene suradnice i suradnike koji znaju kako stvari stoje u virtualnom svijetu društvenih mreža a i šire :) obratite se Ludim ribama. Bilo je super raditi s vama!

Anamarija Tkalčec, CESI

Bilo da želite pokrenuti svoju lokalnu zajednicu ili ostvariti svoju poslovnu ideju, iznimno je važno znati kako komunicirati prema svojim sugrađanima, donatorima, potencijalnim kupcima ili investitorima. U tom segmentu, društvene mreže i društveni mediji danas igraju sve važniju ulogu, a koristiti se njima postaje jedna od temeljnih vještina suvremenog građanina. Upravo nam je suradnja s "Ludim ribama" omogućila da mlade koji sudjeluju na programima i projektima Foruma za slobodu odgoja uvedemo u taj svijet kako bi mogli preuzeti aktivniju ulogu u svojoj zajednici i zauzeti prokativniji stav u svome životu.

Mario Bajkuša, direktor razvoja i programa u Forumu za slobodu odgoja

Pionirski prodor live tweetanja na javnu televiziju, specijalno izdanje HRT-ove emisije Horizonti posvećeno američkim izborima, bio je nemoguć bez Ludih riba a.k.a. Ane i Bartola. Kreativnost, požrtvovnost, predanost projektu, inventivnost, lucidnost i brzina kakvi se, na žalost u Hrvatskoj rijetko viđaju. Veliko hvala Ludim ribama.

Ivana Dragičević, urednica i voditeljica

The U.S. Embassy implemented two successful social media projects with Luda Riba from 2011-2012. In both projects, we sought to increase public awareness about the policy objectives of the U.S. Government by profiling certain speakers discussing topics such as rule of law, anti-corruption, open market practices, entrepreneurship, arts management, and sustainable architecture. These themes are not easy to amplify through social media, and yet both during Chicago Week (2011) and The Brown Forum (2012), Lude Ribe did just that. They were an ideal partner."

S. Sita Sonty - U.S. Embassy Zagreb

Ana je odradila sjajan posao na društvenim mrežama za međunarodnu konferenciju 'A Look Beyond: Russia' tj. 'Pogled k Rusiji', održanoj u svibnju 2011. godine u Zagrebu. Ne samo što su gosti bili adekvatno predstavljeni u najavi, već je Facebook stranica konferencije neprestano donosila kvalitetne informacije o svim aspektima on i off programa, te bila virtualno mjesto susreta sudionika i organizatora. Za uspjeh događaja ovoga tipa ključna je visoka profesionalnost svih uključenih u realizaciju, a to je sasvim sigurno kvaliteta koju Ana posjeduje – i stvarno i 'virtualno'.

Nevena Crljenko, APR

Volimo biti drugačiji i imamo stav. Volimo više bildati mozak, nego mišiće.

Pogledajte naše klijente more