oj

Društvene mreže postale su nerazdvojive s klasičnim medijima poput televizije i radija. Politički događaji, emisije uživo, sport, zabavni program, ali i svi ostali kvalitetni programi svakodnevno su tema razgovora, komentara, dijeljenja i interakcije na društvenim mrežama i servisima. Iskoristi li ih se na najbolji način, omogućit će gledatelju ili slušatelju višestruku dimenziju, pogled iza kamere, prigodu da postane aktivni dio programa ili jednostavno otkrije pozadinsku priču.

S druge strane, novi mediji pružaju novi poligon za rad, kreativna rješenja, novinarsko istraživanje, marketing i komunikaciju. SocialTV ili secondscreen integracija, edukacija timova i aktivan rad na spajanju oba ekrana naša je najnovija preokupacija i usluga u kojoj apsolutno uživamo. Hrvatska radiotelevizija koristi naša znanja u edukaciji novinara, urednika i suradnika, baš kao i usluge spajanja društvenih mreža i televizije u specijalnim medijskim projektima.